ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ για παραγγελίες άνω των49 €
Ψάξε ανάμεσα σε 6036 προϊόντα
0
Το καλάθι είναι άδειο

Συχνές Ερωτήσεις


Παραγγελίες και Πληρωμές

Πως μπορώ να βάλω μια παραγγελία τηλεφωνικά;

Μπορείτε να παραγγείλετε τηλεφωνικά καλώντας το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 28215 00035 κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες λειτουργίας.

Πως χρησιμοποιώ το Καλάθι Αγορών;

Το καλάθι αγορών «φιλοξενεί» προσωρινά τα προϊόντα που θέλετε να παραγγείλετε. Μπορείτε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε τα είδη που επιθυμείτε ή και να αλλάξετε την ποσότητά τους.

Μόλις ολοκλήρωσα την παραγγελία μου αλλά θέλω να προσθέσω ή να αφαιρέσω κάποια προϊόντα, να την ακυρώσω εξολοκλήρου ή να αλλάξω τη διεύθυνση αποστολής. Μπορώ;

Εφόσον έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας μπορείτε να κάνετε αλλαγές μέσω email στο sales@my-pharmacy.gr ή και τηλεφωνικά στο 28215 00035 πριν τις 12.00 της επόμενης εργάσιμης της παραγγελίας σας.

Πως μπορώ να ελέγχω το status της παραγγελίας μου;

Από τη στιγμή που εισάγατε την παραγγελία σας και η πληρωμή ολοκληρώθηκε επιτυχώς, ξεκινά η διαδικασία συλλογής και αποστολής των προϊόντων. Μόλις η αποστολή παραδοθεί από εμάς στην εταιρεία ταχυμεταφορών θα λάβετε στο email που μας έχετε δηλώσει τον «Αριθμό Αποστολής» και περαιτέρω οδηγίες να ελέγχετε την πορεία παράδοσης.

Κάθε φορά παραγγέλνω τα ίδια πράγματα. Μπορώ να αυτοματοποιήσω κάπως την παραγγελία μου;

Φυσικά. Μπορείτε να καλέσετε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 28215 00035 και να ζητήσετε προγραμματισμένες παραδόσεις για τα είδη που σας ενδιαφέρουν.

Μπορώ να δω τις προηγούμενες παραγγελίες μου;

Με την προϋπόθεση να έχετε δημιουργήσει λογαριασμό όλο το ιστορικό των παραγγελιών σας είναι διαθέσιμο μόλις συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, επιλέγοντας «Ιστορικό Παραγγελιών».

Πότε γίνεται η χρέωση της πιστωτικής μου κάρτας;


Η χρέωση της κάρτας σας γίνεται άμεσα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Για αυτό είναι καλό να έχετε βεβαιωθεί απολύτως για τα είδη που έχετε στο καλάθι σας.
________________________________________

Επιστροφές και Προβλήματα

Ποια είναι η πολιτική επιστροφών που εφαρμόζετε;

Σε περίπτωση που έχετε αγοράσει κάποιο προϊόν μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος ή τηλεφωνικά, μπορείτε να μας το επιστρέψετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών και να λάβετε πλήρη επιστροφή των χρημάτων σας.
Επιστροφή του προϊόντος μπορεί να γίνει εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική συσκευασία.
Τα έξοδα μεταφοράς καλύπτονται από εμάς στην περίπτωση που το προϊόν επιστρέφεται επειδή είναι προβληματικό ή διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσάς. Μετά την επιστροφή και αφού ελεγχθεί το προϊόν, σας πιστώνουμε τα χρήματά σας στο σύνολό τους.

Πως μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Για να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης πρέπει να συμπληρώσετε τη Φόρμα Επιστροφής.

Παρέλαβα την παραγγελία μου αλλά ένα προϊόν λείπει. Τι να κάνω;

Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να καλέσετε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 28215 00035.

Παρέλαβα την παραγγελία μου αλλά ένα προϊόν είναι ελαττωματικό. Τι να κάνω;

Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να μας το επιστρέψετε προκειμένου να σας το αντικαταστήσουμε. Σας παρακαλούμε να συμπληρώσετε τη Φόρμα Επιστροφής. Εναλλακτικά, αντίστοιχη φόρμα θα βρείτε και μέσα στο πακέτο της παραγγελίας σας, το οποίο μπορείτε να στείλετε ταχυδρομικώς στη διεύθυνση του φαρμακείου μας.

Επέστρεψα το προϊόν αλλά δεν έχω ακόμη παραλάβει τα χρήματά μου. Πότε και πως γίνεται η επιστροφή των χρημάτων μου;

Για να γίνει η επιστροφή των χρημάτων σας πρέπει να ολοκληρωθεί η παραλαβή, ο έλεγχος και η αποδοχή των επιστρεφόμενων προϊόντων από εμάς. Στη συνέχεια, και ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής, η επιστροφή ολοκληρώνεται μέσα σε 5 εργάσιμες ημέρες ως εξής:
1. Αντικαταβολή: Επικοινωνούμε μαζί σας για να μας δώσετε ένα Τραπεζικό Λογαριασμό για να σας κάνουμε κατάθεση. Τυχόν τραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν εσάς.
2. Τραπεζική Κατάθεση: Εάν η κατάθεση έχει γίνει από μεταφορά, ζητάμε από την τράπεζα να προχωρήσει σε μερικό ή ολικό αντιλογισμό εάν αυτό είναι δυνατό. Διαφορετικά επικοινωνούμε μαζί σας για να μας δώσετε ένα Τραπεζικό Λογαριασμό για να σας κάνουμε κατάθεση. Τυχόν τραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν εσάς.
3. Πιστωτική Κάρτα: Η αρχική χρέωση της κάρτας ακυρώνεται ολικώς ή μερικώς ανάλογα με την περίπτωση (ολικής ή μερικής ακύρωσης).
Εναλλακτικά στα παραπάνω, μπορούμε να σας προσφέρουμε ένα ισόποσο εκπτωτικό κουπόνι για την επόμενη αγορά σας.
________________________________________

Αποστολή και Παραλαβή

Ποιο είναι το κόστος αποστολής;

Το κόστος αποστολής περιγράφεται αναλυτικά στη σελίδα Τρόποι Αποστολής.

Πότε και από που δρομολογείται η παραγγελία μου;

Από τη στιγμή που εισάγατε την παραγγελία σας και η πληρωμή ολοκληρώθηκε επιτυχώς, ξεκινά η διαδικασία συλλογής και αποστολής των προϊόντων.

Μπορώ να παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Από τη στιγμή που εισάγατε την παραγγελία σας και η πληρωμή ολοκληρώθηκε επιτυχώς, ξεκινά η διαδικασία συλλογής και αποστολής των προϊόντων. Μόλις η αποστολή παραδοθεί από εμάς στην εταιρεία ταχυμεταφορών θα λάβετε στο email που μας έχετε δηλώσει τον «Αριθμό Αποστολής» και περαιτέρω οδηγίες να ελέγχετε την πορεία παράδοσης.

Μπορώ να στείλω την παραγγελία μου σε κάποια άλλη διεύθυνση - Δώρο;

Κατά το checkout μπορείτε να ορίσετε μια διαφορετική διεύθυνση αποστολής από τη δική σας. Αυτή η διεύθυνση μπορεί να ανήκει στο εξοχικό, τη δουλειά ή σε ένα φίλο σας.

Μπορείτε να παραδώσετε σε Ταχυδρομική Θυρίδα;

Ναι, μπορούμε να παραδώσουμε σε Ταχυδρομική Θυρίδα.

Τι θα συμβεί εάν έχω εισάγει λανθασμένη διεύθυνση;

Εάν η παραγγελία σας έχει λανθασμένη διεύθυνση, απλά δεν θα παραδοθεί και κάποια στιγμή θα επιστραφεί σε εμάς από την εταιρεία ταχυμεταφορών. Εάν αντιληφθήκατε πως η διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει είναι λάθος, σας παρακαλούμε να καλέσετε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών 28215 00035 προκειμένου να ενημερώσουμε την εταιρεία ταχυμεταφορών και να σας παραδώσει το συντομότερο.
________________________________________

Λογαριασμοί Χρηστών

Είναι υποχρεωτικό να ανοίξω λογαριασμό για να βάλω την παραγγελία μου;

Όχι, δεν είναι υποχρεωτικό να ανοίξετε λογαριασμό – μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας ως επισκέπτης.
Είναι όμως προς το δικό σας συμφέρον να ανοίξετε λογαριασμό αφού:
• Απολαμβάνετε ταχύτατο checkout σε κάθε παραγγελία
• Βλέπετε το status της παραγγελίας σας και ιστορικό αγορών
• Αλλάζετε τις επιλογές πληρωμής και αποστολής όποτε το επιθυμείτε
• Παραγγέλνετε εύκολα προϊόντα που είχατε παραγγείλει στο παρελθόν
• Καθορίζετε αυτόματες επαναπαραγγελίες με σημαντικές επιπλέον εκπτώσεις
• Εξαργυρώνετε τους Πόντους Πιστότητας ή τις Επιστροφές Μετρητών που έχετε κερδίσει!

Ξέχασα τον κωδικό μου. Τι μπορώ να κάνω;

Είναι απλό. Πατήστε το link «Δεν θυμάστε το κωδικό σας;» και θα σας στείλουμε αυτόματα ένα μήνυμα email για να ορίσετε έναν νέο κωδικό. Εναλλακτικά, μπορείτε να καλέσετε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών 28215 00035 για βοήθεια. Σε κάθε περίπτωση, δεν μπορούμε να σας πούμε τον παλιό σας κωδικό. Μπορούμε όμως να βοηθήσουμε να τον αλλάξετε.

Άλλαξα διεύθυνση, τηλέφωνο, email. Πως μπορώ να ενημερώσω τις πληροφορίες μου;

Θα πρέπει να κάνετε login στο λογαριασμό σας και να επισκεφτείτε τη διαχείριση λογαριασμού προκειμένου να κάνετε τις αλλαγές που επιθυμείτε. Εναλλακτικά μπορείτε στην επόμενη αγορά σας να τροποποιήστε τα στοιχεία σας κατά το checkout.

Πόσους πόντους έχω; Δικαιούμαι Επιστροφή Χρημάτων;

Θα πρέπει να κάνετε login στο λογαριασμό σας και να επισκεφτείτε τη διαχείριση λογαριασμού. Από εκεί μπορείτε να πληροφορηθείτε για τους διαθέσιμους πόντους που έχετε καθώς και για το χρηματικό ποσό που δικαιούστε ως επιστροφή.

Πότε οριστικοποιείται η τιμή ενός προϊόντος;

Η τιμή ενός προϊόντος οριστικοποιείται με την εισαγωγή στο καλάθι. Από αυτό το σημείο και μετά, τυχόν αλλαγή στην τιμή του προϊόντος δεν θα επηρεάσει την παραγγελία σας.

Προσφέρετε εκπτώσεις για μεγάλες αγορές (bulk);

Όχι, δεν προσφέρουμε μεγάλες εκπτώσεις για μαζικές αγορές.